چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۰۰۱
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

فکرشهر: رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از اعزام اورژانس هوایی بوشهر برای انتقال مادر باردار پرخطر در جزیره خارگ خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، دکتر سید حسین موسوی اظهار کرد: بیمار مادر باردار پر خطر بود که به علت مشکلات پیش‌آمده برایش به خدمات تخصصی پزشکی نیاز داشت که پذیرش بیمار از طریق ستاد هدایت و اطلاع‌رسانی اورژانس MCMC انجام و هماهنگی‌های لازم برای اعزام آمبولانس هوایی ۱۱۵ انجام شد.

وی افزود: بالگرد اورژانس ۱۱۵ به سمت جزیره خارگ اعزام و در ۳۰ دقیقه بیمار را از بیمارستان خلیج‌فارس خارگ به بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر منتقل کرد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر عنوان کرد: تیم عملیاتی اورژانس ۱۱۵ خدا رحم نوید کیا و روزبه دهباشی به همراه سه نفر کادر و کاپیتان زبده این مأموریت را انجام دادند.

موسوی افزود: عمده مأموریت‌های اورژانس هوایی مربوط به مناطقی مانند جزیره خارگ بوده که مرز آبی روند امدادرسانی را در آنجا کند می‌کند.

وی گفت: اورژانس پیش بیمارستانی استان با افزایش برد پروازی خود در سطح استان خدمات بالگرد را در استان افزایش داده و توانسته به مصدومینی که در مناطق عسلویه، جم و... نیز هستند از طریق اعزام بالگرد خدمات بهتری را ارائه دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر