شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۰۱۵
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۴

فکرشهر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در قالب گشت‌های مشترک و بازرسی‌های میدانی بازرسان این اداره کل از بنگاه‌های فروش و عرضه کالاها و خدمات نوروزی و ماه مبارک رمضان، تا کنون ۲۴۷ متخلف شناسایی شده است.

به گزارش فکرشهر، مهدی صفوی روز یکشنبه در گفت‌و گو با ایرنا اظهار کرد: تا کنون در قالب گشت‌های مشترک بازرسی در راستای اجرای طرح نظارتی بازار ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان، ۵۷۳ فقره بازرسی از بازار استان بوشهر انجام شده که از این شمار ۱۰۲ مورد متخلف شناخته شده‌اند.

وی افزود: گشت‌های مشترک نظارت بر بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان با حضور بازرس‌هایی از اداره کل صمت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و برخی دیگر از اداره‌ها و نهادهای مرتبط انجام می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: از آغاز این طرح نظارتی یعنی ۱۵ اسفند ماه تا کنون ۸۲۸ فقره بازرسی میدانی از بنگاه‌های اقتصادی نیز از سوی تیم‌های بازرسی این اداره کل انجام شده که در این بازرسی‌ها ۱۴۵ مورد به عنوان متخلف و ۶۸۳ مورد غیر متخلف تشخیص داده شده‌اند.

صفوی عنوان کرد: در قالب این طرح گروه‌های کالایی و عرضه خدمات پر مصرف عید نوروز و ماه مبارک رمضان مانند فروش لبنیات، گوشت قرمز و مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر، روغن نباتی، میوه و حبوبات، پوشاک، کفش و کیف، آجیل و خشکبار، شیرینی و مواد شوینده، روغن موتور، لاستیک و لوازم یدکی خودرو و عرضه خدمات مسافرتی، حمل و نقل دورن شهری و ترمینال‌ها، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها و رستوران‌ها، انبارها، خدمات خشک شویی و اتوشویی مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: این طرح برای کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان با هدف ایجاد آرامش و جلوگیری از تخلفات احتمالی در حال اجرا است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر