پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۰۴۷
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

فکرشهر: معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: استان بوشهر جذابترین نقطه برای سرمایه‌گذاری هتلی در ایران است.

به‌گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علی‌اصغر شالبافیان عصر یکشنبه در نشست با رؤسای جوامع حرفه‌ای گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در بوشهر، بعد از تهران، بوشهر جذاب ترین نقطه برای سرمایه‌گذاری هتلی در کشور است.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور افزود: تغییر در حوزه گردشگری بوشهر شروع شده و باید در زمینه تعریف رویداد با تکیه بر میراث ناملموس فرهنگی این استان تلاش شود.

وی ادامه داد: بعضی از پروژه‌های بوشهر را پیگیری کردیم که به نتایج خوبی رسیدیم و قطعاً آینده گردشگری بوشهر بسیار خوب خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر در ادامه این نشست بیان کرد: در حال حاضر بین مردم و مسئولین استان گردشگری در اولویت قرار گرفته است و با هلدینگ‌هایی خوبی تفاهم کردیم که برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری به طور ویژه در زمینه گردشگری ساحلی بسیار مهم و ارزشمند خواهد بود.

اسماعیل سجادی‌منش یاد آور شد: نسبت به سال گذشته فضا هموارتر شده و با در نظر گرفتن تمام جوانب استقبال خوبی از استان بوشهر شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر