پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۲۳۲
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۸

فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: جشن یوم‌الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به یوم‌الله ۱۲ فروردین سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در چنین روز عظیم و سرنوشت‌سازی، مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور و آگاهانه و رأی و انتخاب قاطع خود، ارکان انقلاب و نظام نوپای اسلامی را تحکیم بخشیده و طومار ظلم و استبداد رژیم ستمشاهی را برچیدند و برگ زرین دیگری بر تارک درخشان و تابناک مجاهدت‌های ملت بزرگ و ظلم ستیز ایران جاودانه ساختند.

وی اظهار داشت: حضور پرشور و با نشاط مردم در پای صندوق‌ها و رأی اکثریت ملت شریف ایران در یوم الله ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ به «جمهوری اسلامی» علی‌رغم وجود تبلیغات گسترده دشمنان و عناصر معاند برای انحراف و القای روش‌های دیگر حکومتی، استمرار حرکت انقلابی را تضمین و برای همه ملت‌های مسلمان مایه سربلندی شد، از این رو ضرورت دارد تا برنامه‌هایی به منظور بزرگداشت بهتر و شکوهمندتر این روز طرح و ارائه شود.

حجت الاسلام جمالی اظهار داشت: برنامه‌های میدانی و مجازی با رویکرد تبیینی تهیه و سعی شده از ظرفیت محتوایی و شرایط زمانی این یوم الله و همزمانی آن با سالروز وفات حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها، ایّام معنوی ماه مبارک رمضان، تعطیلات نوروز اهمیت نماز جمعه استفاده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت این روز در سراسر استان بیان داشت: مراسم گرامیداشت روز «جمهوری اسلامی» پنجشنبه ۱۰ فروردین ساعت ۲۰ شب در یادمان شهدای خوشنام پارک شغاب بوشهر با برنامه‌های متنوع و شاد برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر