شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۳۲۹
جمعه ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

فکرشهر: فرماندار شهرستان دیر از حضور بیش از ۱۰۰ هزار مسافر و گردشگری نوروزی تا هشتم فروردین ماه سال جاری در شهرستان دیر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، یونس باربرز پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره با حضور مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان دیر، اظهار داشت: بندر دیر با توجه به نعمت دریا و ساحل زیبا و داشتن مکان‌های گردشگری طبیعی و تاریخی یکی از مقاصد اصلی گردشگران و مسافران نوروزی در جنوب استان بوشهر است.

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به ثبت بیش از هفت هزار تردد جاده‌ای مختص مسافران نوروزی در شهرستان دیر، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا هشتم فروردین ماه بیش از ۱۰۰ هزار مسافر و گردشگر، شهرستان دیر را به عنوان مقصد سفر نوروزی خود انتخاب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون هفت هزار نفر در مدارس شهرستان اسکان داده شده‌اند، ادامه داد: علاوه بر مدارس، خانه‌های بوم گردی، ورزشگاه، کمپ‌های شهرداری‌ها، خانه‌های مبله و پارک‌ها و … محل اسکان مسافران بوده است.

باربرز با اشاره به استقبال و استفاده مسافران از امکانات گردشگری دریایی، گفت: سواحل ماسه‌ای سراسر شهرستان، گنبد نمکی جاشک، مسجد و قلعه بردستان، جنگل حرا، بقاع متبرکه، بازار و… از مکان‌هایی بوده که گردشگران نوروزی بیشترین استقبال از آنجا داشته‌اند.

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به فراهم کردن امکاناتی مانند آب شرب، برق، حمام عمومی، سرویس بهداشتی، جاشارژی و نصب چادر برای مسافران نوروزی، تاکید کرد: در بازدیدهای مکرر از محل اسکان مسافران نوروزی، آنها از میزان و نحوه خدماتی که دریافت کرده‌اند رضایت بسیار بالایی داشته‌اند.

وی افزود: در شهرهای دیر، بردستان، دوراهک، آبدان، بردخون و روستاهای ساحلی شهرستان خدمات خوبی به مسافران نوروزی ارائه شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر