جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۴۶۴
يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز در هفته پایانی اسفند تاکنون بیش از ۴ میلیون گردشگر وارد استان شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، احمد محمدی زاده یکشنبه ۱۳ فروردین در نشست با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و جمعی از مسئولان استان با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر با وجود دارا بودن جاذبه‌های گردشگری، نیازمند توسعه زیرساخت‌های این حوزه است.

وی از ورود بیش از یک میلیون خودرو در نوروز امسال به استان بوشهر خبر داد و افزود: از ابتدای تعطیلات نوروز در هفته پایانی اسفند تاکنون بیش از ۴ میلیون گردشگر وارد استان شده و خدمات متنوعی به این عزیزان ارائه شده است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: خوشبختانه مشکل امنیتی و اخلاقی و ... حادی در تعطیلات برای گردشگران نداشتیم و سرویس‌دهی لازم و مناسب در زمینه تامین مواد غذایی و اسکان، انجام شد و اماکن تفریحی و رفاهی با کیفیت مناسب در خدمت گردشگران بود.

محمدی‌زاده بیان کرد: در تعطیلات نوروزی، طی بازرسی‌هایی که از مناطق تفریحی و گردشگری استان انجام دادم، به طور مستقیم با گردشگران و مسافران نوروزی صحبت کردم و این عزیزان نیز، مشکلات و کمبودهای گردشگری استان را مطرح و خواستار رفع آنها شدند.

وی اضافه کرد: کمبود سرویس‌های بهداشتی در مناطق مختلف گردشگری و تفریحی استان و همچنین کمبود زیرساخت‌های تفریحی بانوان در سواحل بویژه پلاژ بانوان از مهم‌ترین دغدغه‌های گردشگران بود که مطرح کردند.

استاندار بوشهر از سپاه استان و دستگاه‌های فرهنگی در اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سواحل استان در ایام نوروز تقدیر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز بیان کرد: حدود ۴ برابر جمعیت استان در تعطیلات نوروز وارد استان شده‌اند که در صورت عدم آمادگی لازم، می‌توانست مشکلات زیادی در خدمات‌رسانی به وجود بیاورد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: بازدیدهای میدانی از اماکن گردشگری استان داشتم و به طور مستقیم، نحوه خدمات‌رسانی به مهمانان را رصد کردم که بحمدالله ستاد تسهیلات سفر، پیش‌بینی لازم برای بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به گردشگران را انجام داد و خدمات خوبی ارائه شد.

وی بر لزوم توسعه زیر ساخت‌های گردشگری ویژه بانوان تاکید کرد. امام جمعه بوشهر با تاکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان گفت: طرح‌های گردشگری، باید توجیه اقتصادی در فصول مختلف را داشته باشند تا سرمایه‌گذاران با انگیزه بالاتری فعالیت کنند.

صفایی بوشهری یادآور شد: گردشگری یک مزیت ارزشمند برای استان بوشهر به شمار می‌رود که با تلاش‌های استاندار و مدیران استان، طرح‌های خوبی در این حوزه در حال اجراست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر