پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۷۴۸
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

فکرشهر: مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:اعتراض معلمان معترض به رتبه‌بندی در بوشهر بررسی می‌شود و سپس به وزارت‌خانه ارجاع خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علی موحدی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اکثر معلمانی که نسبت به رتبه‌بندی خود اعتراض داشته‌اند، روی کارتابل شخصی خود ثبت اعتراض کرده و درخواست بازنگری داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه این افراد تا ۱۹ فروردین باید مدارک جدید خود را بارگذاری کنند، افزود: همه تلاش خود را به کار خواهیم رفت تا معلمان معترض به حق خود برسند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: کارگروه‌های تخصصی برای معلمان هر دوره آموزشی تشکیل شده و تلاش می‌شود تا حق هیچ معلمی ضایع نشود.

وی ادامه داد: رتبه‌های یک و دو را بررسی می‌کنیم و اگر در بررسی مجدد رتبه‌ها افزایش یابد، این موضوع را به وزارت ارجاع می‌دهیم و با توجه به مستندات در وزارت بررسی می‌شود.

جذب ۲۳۷ نفر در آموزش و پرورش

موحدی در ادامه بیان داشت: در آزمون ماده ۲۸ جذب نیرو، سهمیه استان بوشهر ۲۳۷ نفر است که ۱۵۴ نفر مرد و ۸۳ زن خواهد بود و در اداره آموزش‌وپرورش استثنایی نیز استان بوشهر ۵۰ نفر سهمیه دارد که ۴۵ نفر مرد و ۵ نفر زن خواهند بود

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه این آزمون را سازمان سنجش برگزار می‌کند، افزود: کسانی که در خرید خدمات آموزشی، سرباز معلم و یا در مدارس غیردولتی دو سال با آموزش‌وپرورش همکاری داشته‌اند بدون توجه به رشته تحصیلی می‌توانستند ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: پس از آن آزمون، برای رشته‌های دبیری برای متوسطه نیز برای استان بوشهر ۲۹۰ سهمیه شامل ۲۰۴ مرد و ۸۶ زن و برای رشته‌های فنی ۵۵ نفر شامل ۳۸ مرد و ۱۷ زن جذب خواهیم کرد.

موحدی گفت: سهمیه برای رشته‌های امور تربیتی و مراقب سلامت نیز در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: در این دوره غیر از مرکز استان که بومی گزینی ندارد، دیگر شهرستان‌ها بومی گزینی دارد و برای بومیان ضریب ۱.۴ لحاظ می‌شود.

موحدی ادامه داد: این بومیان می‌توانند سه نقطه را انتخاب کنند که ۴۰ درصد رتبه و ۶۰ درصد مصاحبه علمی در جذب آنان تأثیر دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: پنج برابر ظرفیت جذب، برای مصاحبه دعوت خواهد شد.

وی افزود: در مجموع امسال ۶۰۰ نفر از طریق ماده ۲۸ جذب آموزش‌وپرورش استان بوشهر شده یا می‌شوند که نسبت‌به پارسال ۲۰ درصد رشد جذب است. البته این آمار جدای از سهمیه دانشگاه فرهنگیان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر