جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سخنگوی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر گفت: مراسم روز خبرنگار بوشهر با حضور محمدحسین جعفریان همکار شهید صارمی در افغانستان برگزار می‌شود...
کد خبر: ۱۳۵۸۱
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

فکرشهر: سخنگوی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر گفت: مراسم روز خبرنگار بوشهر با حضور محمدحسین جعفریان همکار شهید صارمی در افغانستان برگزار می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی هوشمند ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور برگزاری ویژه برنامه‌های روز خبرنگار در بوشهر برنامه‌‌ریزی مناسبی صورت گرفته است و مراسمات با کیفیتی را برگزار خواهیم کرد.

\n\n

وی از برگزاری ویژه‌برنامه خانه مطبوعات در روز دوشنبه ۱۹ مرداد خبر داد و اضافه کرد: این مراسم با حضور  محمدحسین جعفریان روزنامه‌نگار، مستندساز، شاعر و رایزن سابق فرهنگی ایران در افغانستان برگزار خواهد شد.

\n\n

سخنگوی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر با اشاره به برگزاری این مراسم در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، بیان کرد: این مراسم از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه برگزار می‌شود.

\n\n

وی افزود: جعفریان مهمان ویژه این مراسم در کشور افغانستان با شهید صارمی همکار بوده است در جریان شهادت شهید صارمی نیز در کنار وی بوده است.

\n\n

هوشمند به گرامیداشت یاد و خاطره عزیز افتخاری از خبرنگاران فقید استان بوشهر در این مراسم اشاره کرد و ادامه داد: یکی از خبرنگاران باسابقه و بااخلاق استان نیز در این مراسم مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

\n\n

سخنگوی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر از بیان مشکلات و نقطه نظرات خبرنگاران و اهالی رسانه در این مراسم خبر داد و گفت: مسئولان و سرپرستانی استانی روزنامه‌های کشوری و خبرگزاری‌ها نیز از یک یا دو نفر از خبرنگاران فعال خود تجلیل خواهند کرد.

\n\n

وی با دعوت از همه اهالی رسانه استان بوشهر برای حضور در این مراسم، تصریح کرد: امیدواریم برگزاری این مراسم بتواند به رفع مشکلات و پیشبرد اهداف بخش رسانه استان کمک کند.

\n\n

بوشهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر