جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۸۳۶
جمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۰

فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: شهرستان دشتستان از پتانسیل بسیار بالایی در سرمایه گذاری صنعتی و تولیدی بر خوردار است و با اتمام واگذاری زمین صنعتی در شهرک صنعتی برازجان فرصت سرمایه گذاری در این شهرستان بسیار محدود شده است و ایجاد نواحی صنعتی جدید می تواند پاسخگوی نیاز سرمایه گذاری در این شهرستان باشد. 

به گزارش «فکرشهر» از روابط عمومی شهرک های صنعتی استان بوشهر، احمد بنافی پس از بازدید از شهرک صنعتی برازجان و در دیدار با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر افزود: در مناطقی مثل آب پخش و شبانکاره برای ایجاد ناحیه صنعتی اقداماتی صورت گرفته که لازم است با پیگیری پس از تصویب عملیات اجرای این نواحی آغاز شود. 

وی اضافه کرد: در شهرستان دشتستان در حوزه اقتصادی اقدامات بزرگی انجام شده که افتتاح بزرگ ترین کارخانه آرایشی بهداشتی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان آخرین پروژه افتتاح شده بود که در سفر ریاست محترم جمهور به بهره برداری رسید. 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر نیز در این دیدار گفت: در سال جدید تخفیفات خوبی برای پرداخت نقدی حق انتفاع از زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی مصوب شده که در صورت پرداخت نقدی سرمایه گذاران می توانند از این تخفیفات استفاده کنند به نحوی که این مبلغ از ۱۵ درصد به ۲۰ درصد در مناطق توسعه یافته و ۲۵ درصد در مناطق کمتر توسعه یافته افزایش یافته است.

سید حسین حسینی افزود: در مناطق کمتر توسعه یافته، حق انتفاع از زمین با ۵۰ در صد تخفیف به سرمایه گذاران واگذار می شود و امید داریم این حمایت ها منجر به افزایش تعداد واحدهای تولیدی و افزایش تولید شود.

وی درباره ایجاد نواحی صنعتی جدید در شهرستان دشتستان گفت: اولویت این شرکت در حوزه توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی با شهرستان هایی است که تقاضامحور هستند و شهرستان برازجان از همین رو اولویت این شرکت در سال جدید برای توسعه نواحی صنعتی و طرح توسعه شهرک صنعتی برازجان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر