پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۸۴۳
جمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در راستای ترویج فرهنگ حجاب، ضمن افزایش آگاهی مردم، نقش خانواده‌ها در مدیریت فرهنگ حجاب پررنگ‌تر شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده عصر پنجشنبه در نشست مسئولان در بوشهر با بیان اینکه مدیریت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب همه آحاد جامعه مسئول هستند اظهار داشت: اقدامات فرهنگی در حوزه ترویج عفاف و حجاب باید با مشارکت دستگاه‌های متولی و حانواده‌ها انجام شود.

وی با تاکید بر برخورد با گروه‌های سازمان‌یافته در عرصه ترویج فرهنگ بی حجابی بیان کرد: با گروه‌های سازمان یافته‌ای که فرهنگ بی حجابی در فضای مجازی و حقیقی ترویج می‌کنند دستگاه‌های ذیربط برخورد می‌کند.

استاندار بوشهر ادامه داد: ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی موظف شدند در مدیریت فرهنگ عفاف و حجاب اقدام کنند.

وی با اشاره به نقش اصناف در این حوزه اضافه کرد: برای اصناف در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب وظایفی تعریف شد و در این راستا با توجه به نقش خانواده‌ها که مردم استان بوشهر متدین و انقلابی هستند و استان بوشهر یک جامعه سنتی و خانوادگی است باید نقش خانواده‌ها در مدیریت حجاب پررنگ‌تر شود.

محمدی‌زاده اضافه کرد: جای هیچ نگرانی در این عرصه وجود ندارد و ان‌شاءالله با اقدام جمعی که توسط مسئولان و مردم انجام می‌شود سال ۱۴۰۲ را یکسال خوب در حوزه عفاف و حجاب پیش‌بینی می‌شود و اتفاقات خوبی شاهد خواهیم بود.

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری تاکید کرد: کسانی که اقدام به کشف حجاب کرده‌اند بعضاً متوجه نیستند که پشت این جریان سرویس‌های جاسوسی، دستگاه‌های اطلاعاتی و ضد انقلاب خارجی قرار دارند و بدون شک افراد ناآگاه با اطلاع از این موضوع، خودشان را اصلاح می‌کنند و از این افراد درخواست می‌شود به این مهم توجه ویژه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر