پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۰۶۲
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مشکلات حوزه ورزش استان بوشهر خیلی راحت قابل حل است گفت: باید ساز و کاری برای تحقق مطالبات ورزش استان تدوین شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده عصر یکشنبه در نشست با هیئت‌های ورزشی، سازمان‌های مردم نهاد جوان و مسئولان ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان بوشهر با اشاره به انتصاب معاونان اداره کل ورزش و جوانان از بدنه ورزشکاران اظهار داشت: مشکلات حوزه ورزش استان بوشهر خیلی راحت قابل حل است و باید ساز و کاری برای تحقق مطالبات ورزش استان تدوین شود.

وی با تأکید بر استفاده مطلوب از فضاهای ورزشی استان بوشهر گفت: باید با برنامه‌ریزی از فضاهای ورزشی موجود استان بوشهر برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی و تحقق خواسته‌های ورزشکاران به نحو مطلوب استفاده شود.

استاندار بوشهر واگذاری سالن‌های ورزشی در روستاها به دهیاری‌ها را یکی از راهکارها عنوان کرد و افزود: در زمینه مشکلات ورزشکاران، کمک به هیئت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف مورد توجه ویژه قرار دارد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه در شهرهای ساحلی استان بوشهر ظرفیت‌های خوبی در ورزش‌های آبی وجود دارد تأکید کرد: باید از این ظرفیت‌ها در تحقق مطالبات هیئت‌های ورزشی استفاده شود.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای عالی ورزش در سال گذشته اظهار داشت: دغدغه‌ها و نیازمندی‌های حوزه ورزش و جوانان استان در این شورا مطرح و برای آنها تصمیم‌گیری شد.

محمدی‌زاده با اشاره به توسعه ورزش استان بوشهر و با بیان اینکه اقدامات مهمی در حوزه ورزش قهرمانی صورت گرفت خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۱ موفقیت‌های خوبی ورزشکاران استان بوشهر در رشته مختلف از جمله فوتبال ساحلی تکواندو، والیبال ساحلی و هندبال ساحلی و سایر رشته کسب کردند که از آنان قدردانی می‌شود.

استاندار بوشهر از تدوین برنامه توسعه ورزش استان در سال جاری خبر داد و بیان کرد: این برنامه در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی تدوین شده است و حمایت از هیئت‌های ورزشی مورد توجه ویژه قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر