جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۱۷۱
سه‌شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در قالب مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان، هزار میلیارد تومان برای قطعه اول آزاد راه بوشهر - شیراز تصویب شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح سه‌شنبه در نشست توسعه و تکمیل زیر ساخت‌های استان بوشهر اظهار داشت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان بوشهر به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار است و اعتبارات خوبی در این زمینه دریافت شده است.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌ها پرداخت مطالبات پیمانکاران طرح‌های مختلف عمرانی و زیربنایی استان است و در این راستا مطالبات پیمانکاران طرح‌های مختلف تسویه و میزان بدهی دستگاه‌های اجرایی استان به پیمانکاران و مجریان طرح‌ها پرداخت شود.

استاندار بوشهر پیگیری مسئولان دستگاه‌های اجرایی از مرکز و وزارتخانه‌ها برای پرداخت طلب پیمانکاران را یک ضرورت دانست و بیان کرد: برای پرداخت طلب پیمانکاران از منابع مالی و واگذاری زمین اقدام شود.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه اعتبارات قابل توجهی در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر مصوب شد افزود: در این راستا ۹ هزار میلیارد تومان مصوب شد که ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات وزارت نفت تأمین می‌شود و مابقی سازمان برنامه و بودجه پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه این اعتبارات برای اجرای چند پروژه مهم متمرکز شده است خاطر نشان کرد: برای جاده ساحلی بوشهر به دیر هزار میلیارد تومان، جاده ساحلی بوشهر به گناوه ۸۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرایی شدن قطعه اول آزاد راه بوشهر به شیراز تصریح کرد: برای این طرح مهم هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت مصوب شده است.

محمدی‌زاده ادامه داد: برای اجرایی شدن خروجی دوم بوشهر، ۵۰۰ میلیارد تومان سازمان انرژی اتمی و ۵۰۰ میلیارد تومان سازمان برنامه و بودجه پرداخت می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر