سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۱۸۳
سه‌شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۸

فکرشهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: در سال گذشته واگذاری زمین به خانواده شهدای استان بوشهر چند برابر شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، نعمت‌الله غلامپور صبح سه‌شنبه در نشست با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی به جامعه هدف از همه ظرفیت‌ها و ابزار استفاده می‌شود.

وی ضمن تسلیت شهادت امیرالمومنین (ع) اضافه کرد: در سال گذشته بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فعالت خود را نسبت به خانواده شهدا چند برابر کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: افزایش حق پرستاری‌ها و برگزاری کمیسیون‌های پزشکی که یکی از بی‌سابقه ترین های در طول خدمت بنیاد شهید بود در سال گذشته داشتیم.

وی ادامه داد: پرداخت وام‌ها و واگذاری زمین به خانواده معظم شهدا یکی دیگر از فعالیت‌های بود که در سال گذشته چند برابر شد و تا آنجای که قانون به ما اجازه داد توانستیم گوشه‌ای از مشکلات جامعه هدف را رفع کنیم.

غلامپور بیان داشت: در سال ۱۴۰۱ حدود چهار هزار و ۸۰۰ دیدار با خانواده شهدا به صورت حضوری توسط استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و دولتی صورت گرفته و از وضعیت این عزیزان جویا شده و مشکلاتی را که در توان هر مجموعه‌ای بوده رفع کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر