شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۵۰۷
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: جایگاه استان بوشهر در اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی ارتقا یافت.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده شنبه‌شب در مراسم افتتاح پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سردار سلیمانی در بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور توسعه شهری بوشهر صورت گرفته و طرح‌های مهمی در دست اجرا است.

وی با اشاره به امضای ۱۳۲ تفاهم‌نامه اقتصادی در استان بوشهر طی سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۴ خاطرنشان کرد: استان بوشهر دارای رتبه اول کشور در امضای تفاهم نامه‌های اقتصادی است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر رتبه اول کشور را در حوزه سرمایه‌گذاری ریالی طرح‌های افتتاح شده دهه فجر داشته است افزود: این استان در احیای واحدهای راکد رتبه هفتم کشور و در افزایش ظرفیت تولید واحدهایی که کمتر از ظرفیت اسمی خود کار کرده‌اند رتبه نخست کشور را دارد.

وی با اشاره به رتبه پنجم استان بوشهر در حوزه مسکن اضافه کرد: در صادرات غیرنفتی استان بوشهر رتبه سوم کشور را دارد و در زمینه کاهش نرخ بیکاری نیز جایگاه سوم کشور را دارد.

محمدی‌زاده با اشاره به اجرای ۲ پروژه اساسی تقاطع غیر همسطح و گذر سرتل تنگک ادامه داد: امروز شاهد افتتاح تقاطع غیر همسطح هستیم و اردیبهشت‌ماه نیز گذر سرتل تنگک افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه‌ها بیانگر توانایی ما در انجام کارها و خلق افتخارات بزرگ و وجود ظرفیت در استان برای انجام کارهای اساسی زیربنایی است گفت: امسال حداقل ۲ پروژه اساسی زیربنایی در استان آغاز می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر