جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۵۴۴
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹

فکرشهر: علی‌اکبر عزیزی صبح یکشنبه در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب استان یزد اظهار داشت: امروز دشمن در جنگ شناختی و ترکیبی با تمام توان به میدان آمده تا ارزش‌های ما را مورد هجمه قرار دهد بنابراین همه ما وظیفه داریم با تمام توان در برابر دشمن بایستیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، جانشین قرارگاه عفاف و حجاب استان از اجرای طرح ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی‌حجاب در استان خبر داد و گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور از امروز ارائه هر گونه خدمات به افرادی که کشف حجاب داشته باشند، ممنوع است.

عزیزی افزود: با راه‌اندازی دوربین‌های چهره‌زن در معابر عمومی، افرادی که اقدام به کشف حجاب کنند چهره‌زنی شده برای مرتبه اول تذکر دریافت کرده و در صورت تکرار با تشکیل پرونده به مراجع قضایی فراخوانده می شوند.

معاون استاندار در مورد کشف حجاب در خودرو نیز گفت: خودرو یک مکان عمومی بوده و کشف حجاب در آن قانون‌شکنی است بنابراین چنانچه افرادی در خودرو کشف حجاب کنند نیز دفعه اول تذکر و در صورت تکرار، توقیف خودرو در انتظار خاطیان خواهد بود.

عزیزی تاکید کرد: عموم بانوان یزدی بانوانی مؤمنه و محجبه هستند و ما یقین داریم اندک بانوان و دخترانی که در اثر القائات دشمن در فضای مجازی اقدام به کشف حجاب می‌کنند هم اگر آگاه شوند، به طور قطع در زمین دشمن بازی نخواهند کرد.

وی افزود: ضمن اینکه رعایت حجاب تنها یک بحث شرعی نیست که برخی بگویند اعتقادی نداریم بلکه یک وجه آن قانون بوده و احترام به قانون بر همگان واجب است و با افراد سازمان یافته که به دنبال پیاده سازی نقشه دشمن باشند به طور جد برخورد خواهد شد.

معاون استاندار یزد تصریح کرد: دستگاه‌های متولی با کسانی هم که در فضای مجازی اقدام به ترویج، تبلیغ و عادی سازی بی‌حجابی نمایند برابر قانون برخورد خواهند کرد.

عزیزی گفت: از عموم مردم مؤمن به ویژه بانوان محجبه، گروه‌های مردمی، بسیج، سپاه، فراجا، صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد و میراث فرهنگی که بیشترین همکاری را با قرارگاه داشتند تشکر می‌کنم و ضمن ابراز گلایه‌مندی، از دستگاه‌های کم کار در این حوزه می‌خواهم به جد به این عرصه ورود کنند.

برخورد با توزیع کنندگان پوشاک نامتعارف از سوی اصناف یا فروشگاه های اینترنتی و برگزاری جلسات گفتمانی در حوزه عفاف و حجاب با افراد و نخبگان جامعه از دیگر موارد مطرح شده جانشین قرارگاه عفاف و حجاب استان بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر