پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۵۵۴
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر هنوز ابلاغ نشده و منتظر ابلاغ مصوبات هستیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در اسفندماه گذشته، اظهار داشت: در این سفر اعتبارات و طرح‌های مهمی برای اجرا مصوب شد که با اجرایی شدن آنها تحول مهم و قابل توجهی در استان رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در سفر به استان بوشهر، سخاوتمندانه منابع اعتباری بسیار خوبی برای توسعه و عمران استان مصوب کرد.

استاندار بوشهر افزود: علاوه بر این مصوبات منابع قابل توجهی پیش‌بینی می‌شود، دولت از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای به استان بوشهر اختصاص دهد.

محمدی‌زاده با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور تصریح کرد: در این راستا تمرکز شده منابع اعتباری مصوبات سفر و تملک دارایی و سرمایه‌ای در چند طرح اساسی و زیربنایی استان بوشهر سرمایه‌گذاری شود.

وی با بیان اینکه منابع اعتباری یاد شده در چند طرح مهم و اساسی استان سرمایه‌گذاری می‌شود، خاطرنشان کرد: اعتبارات مصوب سفر و تملک دارایی بر روی طرح‌های اساسی، زیربنایی که در هفته دولت و دهه فجر تکمیل و افتتاح شود تمرکز شده است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: چون هنوز مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ابلاغ نشده، منتظر ابلاغ مصوبات هستیم تا مشروح طرح‌ها به اطلاع مردم رسانده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر