جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۶۰۹
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۹

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های استان، ورزش حرفه‌ای و همگانی در استان بوشهر تقویت و حمایت می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، اکبر پورات صبح دوشنبه در نشست با هیئت‌های ورزشی جانبازان و معلولین، قایقرانی، شنا، بسکتبال، کاراته، موتور سواری و اتومبیل‌رانی، شطرنج استان و تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر اظهار داشت: رفع مشکلات و نیازمندی‌های هیئت‌های ورزشی با جدیت دنبال می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: با تشکیل این گونه جلسات و با داشتن برنامه ریزی مناسب می‌توان گام‌های مهمی در جهت توسعه ورزش استان بوشهر برداشته شود که امیدواریم امسال شاهد این رشد و شکوفایی باشیم.

وی با اشاره به اینکه هر آنچه در توان استان باشد برای توسعه ورزش حرفه‌ای و همگانی به کار خواهیم گرفت، تصریح کرد: باید بر تخصیص اعتبارات هماهنگ با برنامه‌های ورزشی و تقویم هر هیئت مد نظر اداره کل ورزش استان بوشهر باشد.

پورات تاکید کرد: با نگاه ویژه‌ای که استاندار بوشهر دارند و برنامه ریزی مناسبی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تقاضا داریم به صورت ویژه در سال جدید از مسابقات ورزشی حمایت خواهیم کرد و تلاش داریم تا در کنار ورزش قهرمانی و همگانی از اثرات ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز غافل نشویم.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا جلساتی به زودی با حضور سازمان برنامه و بودجه استان و سایر دستگاه‌های مرتبط به ویژه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در بخش مسئولیت‌های اجتماعی دارند، برای معرفی برنامه‌ها و طرح نیازها هیئت‌های ورزشی برگزار خواهیم کرد.

در این نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر، نماینده شهردار و مؤسسه فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر و دیگر مسئولان مرتبط با درخواست‌های هیئت‌های ورزشی حضور داشتند، که نیازها و مشکلات آنان به صورت دقیق و ویژه با ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بررسی و دستورات لازم جهت حمایت و همکاری و اعلام نتیجه فوری صادر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر