چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۶۱۱
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان استان بوشهر از دستگیری قاتل جوان ۲۳ ساله دشتستانی در این شهرستان کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع قتل خبر داد. 

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ عباس علی‌یاری اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل عمد جوان ۲۳ ساله در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان، بررسی موضوع در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع کاراگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات فنی و بررسی صحنه جرم، اقدامات گسترده‌ای را جهت شناسایی و دستگیری قاتل فراری شروع کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان تصریح کرد: در راستای رصد اطلاعاتی و اخبار واصله مبنی بر اینکه متهم به قتل با یکدستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره ای فاقد پلاک در روستای دهقاید دشتستان در حال تردد بوده، دو گروه از مامورین به محل اعزام شدند.

علی‌یاری ادامه داد: پس از سه ساعت تعقیب و مراقبت و گشت‌زنی متهم به قتل فراری در یک عملیات غافلگیرانه دستگیرشد.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو وی یک قبضه کلت‌کمری بهمراه دو تیغه خشاب کشف و متهم در تحقیقات فنی و ارائه مستندات به صراحت به قتل معترف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: متهم به قتل در تحقیقات انجام شده و اعترافات فردی انگیزه خود از این جنایت را یک اتفاق اعلام کرده است.

علی‌یاری بیان کرد: متهم به قتل اظهار کرده بهمراه مقتول در مغازه قهوه‌فروشی حضور داشته و با اسلحه همراه در حال بازی و امتحان بوده که تیر شلیک به دوستش برخورد و ناخواسته به قتل رسیده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر