پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۶۷۰
سه‌شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

فکرشهر: بخشدار شبانکاره در جلسه شورای آموزش و پرورش بیان کرد، جشن گلریزان به همت آموزش و پرورش منطقه شبانکاره با حضور مسئولان استانی و شهرستان برگزار می شود. 

ابراهیم حسینی ضمن قدردانی و تمجید از فرهنگ خیر خواهانه و خدا پسندانه جشن گلریزان در سطح بخش اظهار داشت: جشن گلریزان  (آزادی زندانیان غیر عمد) که با مشارکت دانش آموزان، اولیاء و خیرین، فرهنگیان و کارکنان اداری آموزش و پرورش و مسئولان استان و شهرستان، دادگستری و ستاد دیه استان، مدیر کل آموزش و پرورش و ساير مسئولان برگزار می شود. 

وی بیان کرد: همچنین طی دهه دوم اردیبهشت ماه همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم ویژه برنامه ای در خور شأن معلمان عزیز برنامه ریزی خواهد شد.

بخشدار شبانکاره خطاب به مسولین ادارات گفت: جامعه ی ما مرهون تلاش و دلسوزی های معلمان است؛ جشن و آیین تجلیل از مقام معلم یک روز است و باید این روز در خور شان این عزیزان برگزار شود.

حسینی بیان کرد: در این هفته آموزش و پرورش منطقه برنامه های متنوعی از جمله ی مسابقات کتاب خوانی، خاطره نویسی ویژه فرهنگیان، تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی، آیین غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا را انجام دهد. 

وی ادامه داد: بررسی مشکلات اردوگاه دانش آموزی شهید باهنر از دیگر موضوعات مورد بحث است که حوزه پشتیبانی در این خصوص مسئول پیگیری و اقدام باید باشد.

از دیگر مصوبات این جلسه موضوع آسیب های اجتماعی دانش آموزان بود که حوزه پرورشی و مشاوره در آموزش و پرورش گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این باره ارائه کرد. 

به گزارش فکرشهر، جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه شبانکاره به ریاست حسینی بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، حجت الاسلام پردل امام جمعه بخش، کورش رستمی دبیر شورای آموزش و پرورش، دشمن زیاری رئیس شورای بخش و ساير اعضای این شورا در محل سالن کنفرانس بخشداری برگزار شد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر