چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۷۲۶
سه‌شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

فکرشهر: معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: در ابتدای سال با همکاران حوزه درمان هماهنگی‌های شد که در سال جاری افزایش ۲ برابری پایش سلامت را داشته باشیم.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مهدی مقدس بعد از ظهر سه شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ اساس کار حوزه بهداشت و درمان بر ارتقا کیفیت خدمات رسانی به جامعه ایثارگری است.

معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ خدمات بسیاری به جامعه ایثارگری داده شد گفت: امسال برنامه ریزی مستقلی را برای بهبود کیفیت در ارائه خدمات رسانی داریم یعنی اولویت ما کیفیت بهتر است.

وی گفت: در حوزه پایش سلامت اختیار را به رؤسای شهرستان دادیم که پزشکان مستقر در هر شهرستان و بخش انتخاب کنند تا پزشکان هر شهرستان در همان شهرستان به جامعه ایثارگری خدمات رسانی کنند.

مقدس به افزایش ۲ برابری پایش سلامت اشاره کرد و گفت: در ابتدای سال با همکاران حوزه درمان هماهنگی‌های شده که در سال جدید افزایش ۲ برابری پایش سلامت را در کل استان بوشهر داشته باشیم.

وی گفت: کالای پزشکی رازی نیز در شهرستان کنگان به عنوان نمایند مناطق جنوبی استان معرفی شده است.

وی به موضوع بیمه دی اشاره کرد و گفت: نشست‌های مکرر را با مدیران بیمه دی داشتیم که مراکز خدماتی و داروی خود را جهت تسریع در ارائه خدمات در سطح استان افزایش دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر