جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۷۵۲
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

فکرشهر: فرماندار تنگستان از اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار از منابع ملی به مجموعه ورزشی کارگران اهرم خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد لطفی سه شنبه شب در سومین نشست کارگروه اشتغال تنگستان در سال جاری ضمن اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ برای ۲ هزار و ۷۵۵ نفر در تنگستان شغل ایجاد شده است، اظهار داشت: از مجموعه همکاران در فرمانداری، دستگاه‌های اجرایی عضو در کارگروه اشتغال شهرستان و مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکر می‌کنم، که جلسات کارگروه اشتغال را به صورت هفتگی و مستمر برگزار کرده و در حوزه اشتغال و کارآفرینی تمام تلاش خود را برای مردم به کار می‌بندند.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: یکی از شعارها و تأکیدات ریاست محترم جمهور و همچنین شعار سال نیز در مبحث اشتغال و اقتصاد است که به معیشت خانواده‌ها نیز کمک می‌کند؛ با این وجود امسال نیاز داریم با یک نگاه ویژه‌تر به مقوله اشتغال و کارآفرینی بپردازیم.

مقام عالی دولت در تنگستان با بیان اینکه بر اساس ظرفیت‌هایی که در جغرافیای شهرستان داریم می‌توانیم راهبرد بهتری برای روتق اشتغال داشته باشیم، خاطرنشان کرد: رصدهای میدانی خوبی که توسط اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی انجام و روند هر شغل را از مرحله راه‌اندازی تا اجرا بررسی و نیز زیر نظر گرفته می‌شود، اتفاق مهمی‌ست که می‌تواند اقدامات حوزه اشتغال و روند پرداخت تسهیلات را مدیریت کند.

لطفی خواستار همکاری بیشتر بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان شد و عنوان کرد: برای خیلی از متقاضیان در شهرستان تشکیل پرونده شده اما بانک‌ها در پرداخت تسهیلات تعلل می‌کنند؛ چرا باید مردم را برای پرداخت تسهیلات برنجانیم!؟

وی یادآور شد: در یک سال اخیر میانگین پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در شهرستان تنگستان، نسبت به میانگین استانی بالاتر بوده است.

در پایان این نشست با اعلام مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، شهرستان تنگستان به عنوان شهرستان برتر در حوزه اشتغال و کارآفرینی در استان بوشهر معرفی و از فرماندار تنگستان با اهدای لوح تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر