جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۸۴۸
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر مشارکت بهتری داشته باشند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح پنجشنبه در نشست شورای مسکن استان بوشهر از تأمین زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۲۲۸ هکتار اراضی دولتی به شهرهای کلمه، سعدآباد، کنگان، دیلم و برازجان افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در سال گذشته رتبه پنجم مسکن را در سطح کشور کسب کرد از ایجاد شهر جدید در بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این راستا هزار و ۷۷۲ هکتار اراضی دولتی برای ساخت واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن به شهر بوشهر ملحق می‌شود.

محمدی‌زاده اضافه کرد: با الحاق این اراضی و ساخت منازل مسکونی جدید، شهر جدیدی با جمعیت زیاد و زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز در جوار شهر بوشهر ایجاد می‌شود که جوابگوی طرح‌های جدید توسعه‌ای است.

استاندار بوشهر با تأکید بر تسریع در ساخت واحدهای مسکونی در قالب طرح ملی نهضت مسکن گفت: بوشهر رتبه پنجم کشور در طرح نهضت ملی مسکن معرفی شده است که امسال این جایگاه با تسریع در اجرا این طرح‌ها ارتقا می‌یابد.

محمدی‌زاده با تأکید بر مشارکت بیشتر بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن اضافه کرد: بانک‌ها در تسریع اجرا ساخت مسکن نقش مهم و ویژه‌ای دارند که لازم است در پرداخت وام‌های این واحدها تسریع کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر