چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۸۵۴
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۸

فکرشهر: جدل توییتری سخنگوی وزارت صمت با رییس مرکز کسب و کار وزارت صمت باعث تذکر رئیس شورای اطلاع رسانی دولت به هر دو و استعفای تلویحی سخنگوی این وزارتخانه شد.

به گزارش «فکرشهر» از انتخاب، صبح امروز سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏در پی اقدام خلاف ضابطه سخنگوی صمت و رییس مرکز کسب و کار وزارت اقتصاد در طرح مطالب اختلافی در فضای رسانه هر دو نفر تذکر گرفتند. رفتارهای غیرحرفه‌ای در این دولت ابداً تحمل نخواهد شد و با توبیخ و در صورت نیاز برکناریِ فرد خاطی اقدام جبرانی صورت خواهد گرفت. مدیران محترم دولتی توجه کنند.»

در پی این توییت، امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت در توییتی به صورت تلویحی کناره گیری خود از این وزارتخانه و بازگشتش به صداوسیما را اعلام کرد. او در این توییت خود را «خبرنگار صداوسیما» معرفی کرده است.

امید قالیباف در توییت خود نوشته است: «متقابلا به جناب خلجی عرض کردم موضوع پیش آمده ریشه در گذشته داشته است و اگر در همان موقع تدبیر می کردید کار به اینجا نمی کشید. الباقی بماند برای بعد ... قلبا برای دولت آرزوی موفقیت دارم. امید قالیباف ، خبرنگار صداوسیما »

گویا ماجرا از این قرار است که امیر سیاح رییس مرکز کسب و کار وزارت اقصاد در توییتی با اشاره غیرمستقیم به خبری که امید قالیباف داده بود آن را تکذیب کرده و نوشته بود: «توئیت چند ساعت پیش درباره رونمایی خودروهای جدید اشتباه شده بود. ضمن اینکه براساس اطلاعات واصله رونمایی از محصولات جدید سایپا از قبل عید در برنامه و رویدادهای خودرویی وزارت صمت برنامه ریزی شده بود.»

در واکنش به این توییت، امید قالیباف هم پاسخ تندی داده و نوشته بود: «امیر سیاح ظاهرا کسی نیست به تو بگه قاعده بازی این نیست که هم تیمی رو با دروغ بزنی اونم زمانی که باید حمایتش کنی از این به بعد خودم خدمتت هستم و یادت میدم.»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر