شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۸۵۸
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۹

فکرشهر: باشگاه خبرنگاران نوشت: دادستان عمومی و انقلاب قزوین از بازداشت عامل انتشار و ارسال تصاویر مسمومیت دانش آموزان به رسانه‌های معاند خبر داد.

حسین رجبی دادستان قزوین گفت: در پی انتشار گاز و وقوع مسمومیت برای دانش آموزان در یکی از مدارس دخترانه قزوین و انتقال آن‌ها به بیمارستان، به سرعت تصاویری از این دانش آموزان در بخش‌های مختلف بیمارستان در رسانه‌های معاند منتشر شد.

وی افزود: با توجه به حادثه مسمومیت برای دانش آموزان سریعاً دستورات قضایی برای شناسایی عاملان انتشار گاز و ارسال کننده تصاویر به رسانه‌های معاند به ضابطین قضایی صادر شد و موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: پس از بررسی دوربین‌های مداربسته بیمارستان مشخص گردید یک خانم از زمان ورود دانش آموزان به بیمارستان با حضور در بخش‌های مختلف درمانی اقدام به تهیه فیلم و عکس از وضعیت دانش آموزان می‌نماید.

رجبی همچنین اعلام داشت: با اقدامات فنی صورت گرفته این فرد قبل از وقوع حادثه مسمومیت برای دانش آموزان در اطراف مدرسه نیز حضور داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: برای این فرد پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرا تشکیل و متهم موصوف شناسایی و بازداشت شد و به اتهام نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد و تحقیقات در خصوص ابعاد اتهامات این فرد و احتمال ارتباط با عوامل انتشار گاز مسمومیت در مدرسه ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر