پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۹۰۸
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: تیم شهدای عنبرآباد کرمان و موج بندرگناوه به لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور راه یافتند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در مسابقات مرحله نهایی زیرگروه لیگ دسته اول فوتبال ساحلی که باحضور چهارتیم به میزبانی گناوه برگزار شد، شامگاه پنجشنبه با انجام ۲ دیدار در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس این شهرستان به پایان رسید.

در دیدار اول تیمهای شهدای عنبرآباد کرمان که صعود خودرا به لیگ دسته اول حتمی کرده بود، به مصاف تیم ساحل فرح آباد ساری رفت که در پایان نماینده ساری با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی دست یافت اما این برد تاثیری در صعود این تیم نداشت.

تیم‌های موج گناوه و شاهین گرجی بهشهر دیدار بعدی را که برای ۲ تیم سرنوشت ساز بود برگزار کردند که در پایان نماینده استان بوشهر با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری دست و با این برد جواز حضور در لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور را کسب کرد.

در پایان این مسابقات تیم شهدای عنبرآباد کرمان با کسب ۶ امتیاز به مقام قهرمانی زیرگروه لیگ دسته اول فوتیال ساحلی کشور نایل شد و تیم موج بندرگناوه با ۶ امتیاز نایب قهرمان شد.

تیم موج گناوه به رغم هم امتیاز بودن با نماینده کرمان اما به علت باخت رودرو مقابل این تیم در رد دوم قرار گرفت و تیم فرح آباد ساری سوم شد.

در شب پایانی این مسابقات کاپ قهرمانی به تیم قهرمان و مدال به تیم های دوم و سوم با حضور امیرحسین محتشم رئیس کمیته فوتبال ساحلی کشور اهدا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر