جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۱۰۶
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

فکرشهر-رضا محمدی: فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدیون رشادت‌ها، دلاور مردی‌ها و جانفشانی‌های پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت است.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ دوم پاسدار سیدعلی حسینی نیا در حاشیه تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت در آبدان ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: کار ارزشمندی توسط سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر صورت گرفت که این دیدارها وظیفه همه ما است که از نزدیک با پیشکسوتان جهاد و جنگ در سطح شهرستان دیدار داشته باشیم و از آنها تجلیل کنیم.

وی یادآور شد: تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت و مجاهدت در دین خدا تنها در جنگ خلاصه نمی‌شود و معرفی اسلام ناب محمدی با رهبری و سکاندار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دنیا یکی از صحنه‌های کمک به دین خدا است.

حسینی نیا افزود: حفظ و تقویت روحیه انقلابی جهاد و شهادت طلبی موجب پیروزی اعتلای انقلاب اسلامی شده است و حاج قاسم‌ها و حاج همت‌ها و بابایی‌ها را پرورش داده است.

مشاور فرماندار شهرستان دیر در امور ایثار گران با بیان اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت مقابل دنیای استکبار ایستاده است اظهار داشت: این اقتدار امروزه به برکت مجاهدت‌ها و فداکاری‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان قهرمان به دست آمده است.

بهرام درویشی افزود: سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر کار ارزشمندی در راستای تجلیل از پیشکسوتان انجام داده است که جای تقدیر دارد.

در پایان با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر و مشاور فرماندار شهرستان دیر از پیشکسوتان با اهدا لوح و هدایا تجلیل شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر