سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۱۱۴
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: میزان اعتبارات عمرانی استان بوشهر از محل تملک دارایی و سرمایه‌ای سال ۱۴۰۱ بیش از سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود که بیش از ۸۴ درصد آن تخصیص یافت.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، احمدمحمدزاده روز دوشنبه در نشست بررسی طرح‌های نیمه تمام استان بوشهر اظهار کرد: امسال بوشهر تکمیل طرح‌های عمرانی به ویژه پروژه‌های اقتصادی و اشتغال‌زا در اولویت دستگاه‌های اجرایی این استان است.

وی افزود: بر این اساس باید تلاش شود تا این طرح‌ها تا هفته دولت و دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

استاندار بوشهر تلاش مدیران استانی را در جذب اعتبارات ملی از وزارتخانه‌ها برای شتاب بخشی به طرح‌های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و دانش‌بنیان را درخور تحسین دانست از آنها قدردانی کرد.

محمدی‌زاده با اشاره به تخصیص ۸۴ درصدی اعتبارات عمرانی بوشهر از محل تملک دارایی و سرمایه‌ای، پیش‌بینی کرد: ۱۶ درصد باقیمانده اعتبارات تا پایان سال مالی تخصیص می‌یابد.

وی افزود: اکنون روند اجرایی پروژه‌های نیمه تمام استان بوشهر سرعت قابل قبولی پیدا کرده و با ابلاغ اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور تحول شگرفی در تکمیل پروژه‌های این استان رخ می‌دهد.

استاندار بوشهر اظهار کرد: علاوه بر اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای از محل مسئولیت‌های اجتماعی دستگاه‌های مختلف و نهادهای انقلابی نیز اعتبارات قابل توجهی برای محرومیت‌زدایی پرداخت شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر