پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۲۲۸
سه‌شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸

فکرشهر: فرماندار دشتستان از پیگیری برای رفع مشکلات کشاورزان به‌ویژه گندم‌کاران در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، احمد بنافی عصر سه‌شنبه در بازدید از مرکز خرید گندم در برازجان اظهار داشت: شهرستان دشتستان به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از کشاورزان شهرستان دشتستان در عرصه تولید گندم فعالیت دارند اضافه کرد: خوشبختانه با بارش‌های مناسب در پاییز و زمستان شاهد تولید گندم با کیفیتی هستیم.

فرماندار دشتستان حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان این عرصه را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات کشاورزان به‌ویژه گندم‌کاران در این شهرستان از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید مشکلات تحویل گندم از کشاورزان، حمل و نقل از مزارع به مراکز خرید، چگونگی نمونه برداری و مراحل تخلیه و انبار گندم مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان دشتستان به همراه معاون دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان و معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار با هدف بررسی و نظارت بر روند خرید گندم از کشاورزان و تسهیل در امورات شهروندان از مرکز خرید گندم و سیلوی گندم برازجان بازدید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر