پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۲۴۳
سه‌شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

فکرشهر: خبرگزاری میزان نوشت:  در پی انتشاری خبری مبنی بر نزاع جمعی در باغ شاهزاده ماهان کرمان که متاسفانه منجر به فوت یک خانم شد خبرگزاری میزان اطلاعات جدیدی از جزییات این حادثه کسب کرده است؛ بنابراین گزارش، در ساعت ۱۵:۳۰ سوم اردیبهشت، مرکز فرماندهی انتظامی بخش ماهان وقوع یک فقره نزاع و درگیری را به مرجع انتظامی گزارش می‌دهد.

ماموران واحد گشت مرجع انتظامی بلافاصله در محل حاضر شده و در گزارش خود عنوان می‌کنند با حضور در محل و پس از متفرق نمودن جمعیت حاضر مشاهده شد ماموران اورژانس در حال معاینه و احیای یک خانم مسن هستند. پیگیری‌های عوامل نیروی انتظامی در صحنه حادثه نشان می‌دهد نزاع اولیه در ورودی باغ شازده اتفاق افتاده و دو گروه با هم به نزاع می‌پردازند.

نزاع اولیه بین دو گروه در ورودی باغ شازده پایان می‌یابد و یک گروه از طرفین دعوا به سمت پارکینگ می‌روند که اعضای گروه دیگر نیز به سمت پارکینگ آمده و شروع به درگیری با آن‌ها می‌نماید.

در حین اتفاقات مورد اشاره یک دستگاه خودرو پژو پارس در داخل پارکینگ با انجام حرکات نمایشی و مخاطره‌آمیز قصد زیر گرفتن تعدادی از افراد و کودکان حاضر در پارکینگ را داشته است.

درهمین حال اتوبوسی که از مبدا زاهدان به سمت کرمان آمده بوده زنان و کودکانی که مورد هجوم خودرو پژو پارس قرار گرفته بودند را سوار می‌نماید.

در جریان درگیری بوجود آمده در پارکینگ باغ شازده و با عنایت به صورتجلسه تنظیمی در دادگاه ماهان و مصاحبه صورت گرفته با اشخاص حاضر در کلانتری که خود را دختر و یکی از بستگان خانم فوت شده معرفی کرده‌اند عنوان شده در پی درگیری بوجود آمده در باغ شازده و بالا گرفتن درگیری بین دو گروه برخورد فیزیکی بوجود آمده و مطابق ادعای صورت گرفته از سوی دختر و بستگان فرد فوت شده خانم متوفیه به زمین می‌افتد که متاسفانه عملیات احیای نامبرده از سمت اورژانس نیز تاثیری نداشته است.

بر اساس گزارش واصله، ۲ تن از عوامل دخیل در این حادثه با دستور مقام قضایی مورد بازجویی و بازداشت قرار گرفتند.

گفتنی است، پیشتر نیز رئیس حوزه قضایی ماهان در خصوص این اتفاق توضیحاتی ارائه کرده بود.

وی با تاکید بر این مطلب که تحقیقات تکمیلی درباره علت و جزئیات این حادثه بلافاصله از سوی بازپرس ویژه موضوع در دست اقدام قرار گرفته است، گفت: این موضوع با ورود ماموران فراجا خاتمه یافته و تحقیقات تکمیلی در حال حاضر با حضور تعدادی از شاهدین و همراهان متوفیه در دست انجام است.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی ضمن بررسی ابعاد مختلف این موضوع، با هرگونه جرم احتمالی با جدیت برخورد خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر