شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۳۲۰
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: مسئولان استانی با عملیاتی‌کردن برنامه‌های راهبردی در دو بخش نظارت و اجرا نسبت به مسائل معیشتی مردم و همچنین کنترل قیمت‌ها حساسیت به خرج دهند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز چهارشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر اظهار کرد: ارائه راهکارهای کنترل قیمت کالاها، مهار تورم و تنظیم بازار بسیار ضروری و نیاز است مسئولان استان در این بخش‌ها برنامه راهبردی، عملیاتی کنند.

وی افزود: راه‌اندازی نمایشگاه و بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا متناسب با نیاز جامعه در ایام مختلف سال در تمام شهرستان‌های استان بوشهر محقق شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در این زمینه تدوین جدول ایجاد نمایشگاه و بازارچه عرضه مستقیم کالا با تنوع بالای محصولات مورد نیاز مردم برای ۱۰ شهرستان استان بوشهر باید به طور جد در دستور کار قرار گیرد.

محمدی‌زاده بیان کرد: تعاونی مرزنشینان استان بوشهر نقش مهمی در عرضه کالا ایفا کرده که در این راستا می‌طلبد فعالیت این تعاونی‌ها در نقاط مختلف شهری و روستایی استان افزایش یابد.

وی با اشاره بر ضرورت کنترل قیمت حمل کالا توسط کامیون‌ها در سطح استان بوشهر عنوان کرد: از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انتظار می‌رود نسبت به کنترل و نظارت بر قیمت حمل کالا توسط کامیون‌ها اقدام‌های موردنیاز را انجام دهد.

استاندار بوشهر همچنین بر تشکیل کارگروه تخصصی بررسی قیمت صدور پروانه در بخش‌های مختلف و نرخ‌گذاری قیمت عرضه خدمات از جمله تعمیرات در حوزه‌های مختلف تأکید کرد.

وی افزود: شهرداری بوشهر نیز موظف است در قیمت‌گذاری محصولات عرضه شده در جمعه بازار اقدام و همچنین نظارت ویژه بر عرضه محصولات و قیمت کالا در روز بازار انجام دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر