جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۶۹۱
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴

فکرشهر: معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر از تغییر ۲۴ مدیر اجرایی در استان بوشهر خبر داد و گفت: جوانان نخبه و انقلابی و همراه دولت به کار گرفته می شوند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اکبر پورات ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری و آئین معرفی بخشدار جدید بردخون، اظهار داشت: به برکت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، هوشیاری مردم و نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، امنیت مطلوبی در کشور برقرار است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد یاس در جامعه است، افزود: دشمنان از فضای مجازی برای تأثیرگذاری بر روی ذهن نوجوانان و جوانان استفاده می‌کنند که خانواده‌ها باید هوشیار باشند.

وی اشتغال و مسکن را دو مقوله اساسی دانست و بیان کرد: اگر بتوانیم این دو مسئله را حل کنیم، قطعاً در حوزه ازدواج و فرزندآوری در استان به نتایج خوبی می رسیم.

توسعه اقتصاد دریاپایه

پورات به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر به ویژه شهرستان دیر در حوزه دریایی اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های اصلی ما در استان بوشهر توجه به اقتصاد دریاپایه و شناخت ظرفیت‌های پنهان دریا است که در این راستا به زودی همایشی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کارهای خوبی در حوزه اشتغال در استان انجام شده است، ابراز کرد: فراخوان به کارگیری نیروهای تخصصی آموزش دیده در صنایع پارس جنوبی با استفاده از ظرفیت فنی و حرفه‌ای داده‌ایم که اولویت اصلی با شهرستان‌های جنوبی بعد از آن سراسر استان و سپس خارج از استان است و تلاش می‌کنیم وضعیت اشتغال را در استان بهبود بخشیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفندماه سال جاری، یادآور شد: راهبرد نظام مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است؛ اولویت اول حضور حداکثری مردم در انتخابات و سپس انتخاب نمایندگانی انقلابی و خدمتگزار به مردم و نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در این دولت در استان بوشهر انجام گرفته است، تاکید کرد: در انعکاس اخبار و فعالیت‌های دولت ضعف داریم و نیازمند فعال‌تر شدن روابط عمومی‌های دستگاه‌ها و نهادها هستیم.

وضعیت اقتصاد کشور بهبود می‌یابد

پورات با بیان اینکه طبق گفته معاون اول رئیس جمهور در نیمه دوم سال جاری وضعیت اقتصاد کشور بهبود می‌یابد، گفت: دولت تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بکار گرفته است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر در خصوص انتصابات در استان بوشهر، عنوان کرد: با کسی تعارف نداریم و مدیرانی که همراه مردم و دولت نیستند برکنار می‌شوند که تا امروز ۲۴ نفر از مدیران اجرایی در استان برکنار شده‌اند؛ از ظرفیت جوانان انقلابی و نخبه و همراه دولت استفاده می‌کنیم و روند ارزیابی مدیران در شهرها و روستاها با جدیت دنبال می‌شود.

وی درباره مشکلات صیادان، بیان کرد: نامه نگاری‌های زیادی در این زمینه با وزیر کشور انجام گرفته و با معاونان وی نیز صحبت‌هایی کرده‌ایم که قول پیگیری ارتقا موتورهای صیادی را داده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر