جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۷۷۶
سه‌شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۱

فکرشهر: سرپرست فرمانداری دیلم گفت: جذب، حفظ و ماندگاری پزشکان در شهرستان دیلم مستلزم تلاش همه جانبه است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد اسدی بعد از ظهر سه شنبه در نشست با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تبریک هفته سلامت بیان کرد: دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر واقع است و متأسفانه علیرغم اینکه نقطه‌ای حساس محسوب می‌شود، طی سالیان گذشته در بسیاری از حوزه‌ها بخصوص بهداشت و درمان مورد کم لطفی از سوی مرکز استان قرار گرفته است.

سرپرست فرمانداری دیلم با اشاره به اینکه مجدانه در راستای رفع نواقص و برطرف کردن کاستی‌ها در این شهرستان تلاش خواهد شد افزود: شهرستان دیلم خیرین ارزشمندی را در حوزه سلامت دارد که حجم عظیمی از زیرساخت‌های بیمارستان این شهرستان را بنا نهاده‌اند.

وی اضافه کرد: خدمات خیرین به حوزه سلامت باید ارج نهاده شود و در بحث تجهیزاتی و استقرار پزشکان مجرب، لازم است که گامی مؤثر برداشته شود.

اسدی عنوان کرد: در راستای ماندگاری پزشکان، فرمانداری دیلم این آمادگی را دارد که با فراهم کردن شرایط لازم اعم از رفت و آمد و امکانات رفاهی پزشکان پیگیری تا حصول نتیجه را داشته باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم ضمن اشاره به اینکه جذب، حفظ و ماندگاری پزشکان در دیلم مستلزم تلاش همه جانبه است اظهار داشت: از مهمترین نکات در توسعه بخش درمان شهرستان، ورود بخش خصوصی و ایجاد درمانگاه در سطح شهر است.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان دیلم در بخش زیرساختی پیشرفتی بالغ بر ۹۰ درصد را داشته و امید است با اخذ تجهیزات لازم و پزشکان مجرب به نقطه‌ای مطلوب که درخور شأن مردم است، دست یابیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر