پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۳۷۸۰۱
سه‌شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری تعدادی از عاملان شهادت سرهنگ شهرکی و همسر وی در کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، سردار "دوستعلی جلیلیان" در تشریح این خبر گفت: در پی ترور ناجوانمردانه سرهنگ علیرضا شهرکی و همسرش در شهرستان سراوان دستگیری عاملان اصلی این جنایت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت، که نهایتا امروز در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی کارآگاهان زبده و تیم های تخصصی پلیس ، ۳ نفر از عاملان شهادت شهید شهرکی و همسر ایشان شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: مأموران غیور پلیس با اقدامات فنی و تخصصی و سرنخ های بدست آمده توانستند در یک عملیات ضربتی و سریع ۳ نفر از عوامل ترور را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: یک نفر از این عاملان وابسته به گروهک تروریستی جیش الظم بوده و در مخفیگاه این تروریست های کور دل تعداد ۲ قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلاکوف و به همراه تعدادی خشاب و مقادیری مهمات، یکدستگاه خودرو پژو پارس سرقتی و یک خودرو پژو ۴۰۵ کشف و ضبط شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر