جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار علم و فناوری
در پاسخ به ایسنا مطرح شد؛
فکرشهر: وزیر علوم با تاکید بر اینکه هیچ برنامه‌ای در راستای یکسان سازی پوشش در دانشگاه‌ها نداریم، گفت: تمام زیبایی خلقت به تنوع آن است بر این اساس یکسان سازی پوشش در دانشگاه‌ها نخواهیم داشت...
کد خبر: ۱۳۷۸۱۹
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

فکرشهر: وزیر علوم با تاکید بر اینکه هیچ برنامه‌ای در راستای یکسان سازی پوشش در دانشگاه‌ها نداریم، گفت: تمام زیبایی خلقت به تنوع آن است بر این اساس یکسان سازی پوشش در دانشگاه‌ها نخواهیم داشت.

به گزارش فکرشهر، دکتر محمد علی زلفی گل در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب در واکنش به خبر برنامه وزارت علوم برای یکسان سازی پوشش در بین کارکنان دانشگاه ها و دانشجویان کشور اظهار کرد: این خبر درست نیست و ما هیچ برنامه ای در یکسان سازی پوشش در محیط آموزش عالی نداریم.

وی در ادامه تصریح کرد: خداوند رنگ‌ها، نژادها، قومیت‌ها و زبان‌های مختلف را خلق کرده و یکسان سازی در راستای خلقت خداوند هم وجود ندارد. بر این اساس ما نیز طرحی برای یکسان سازی پوشش در دانشگاه‌ها نخواهیم داشت.

وزیر علوم تاکید کرد: ممکن است دانشگاه ها در راستای حجاب برنامه هایی داشته باشند ولی ما در وزارت علوم بر این باور هستیم تمام زیبایی خلقت به تنوع آن است و یکسان سازی مغایر این تنوع می‌باشد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر