جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون سیاسی استاندار بوشهر:
کد خبر: ۱۳۷۸۳۹
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۳

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تلاش خواهیم کرد فضایی درخور شأن هنر و هنرمندان استان بوشهر و شهرستان دیر تقدیم شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اکبر پورات صبح چهارشنبه در بازدید از مجتمع فرهنگی هنری و پلاتوهای تئاتر شهرستان دیر بر تقویت حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری تاکید کرد و اظهار داشت: پیشرفت فعالیت جامعه جوانان و زنان شهرستان دیر در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و هنری قابل توجه و تقدیر است و نشان از رشد یافتگی جامعه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: حوزه هنری شهرستان دیر تاکنون از جزئی‌ترین امکانات سخت افزاری جهت تولید نمایش بی بهره بود ولی خوشبختانه با کمترین امکانات در عرصه هنر درخشش بسیاری داشته‌اند.

وی افزود: علیرغم اینکه فضای کنونی پلاتو هنری آنچنان ایده آل محسوب نمی‌شود اما با استقرار تجهیزات لازم و وسایل سرمایشی از شرایط مناسب‌تری برخوردار خواهد شد و تلاش خواهیم کرد فضایی درخور شأن هنر و هنرمندان استان و شهرستان دیر تقدیم شود.

وی گفت: در همین راستا پلاتوی تمرین تئاتر این شهرستان دیر را مجهز خواهیم کرد تا هنرمندان تئاتر شهرستان از این ظرفیت جهت تولیدات آثار نمایشی فاخر بهره مند خواهند شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر