سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۸۵۷
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۷

فکرشهر: نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید عزمی جدی برای پیگیری و رفع مشکلات مردم دارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری صبح چهارشنبه در نشست با امام جمعه بوشهر شهادت در راه خدا را بهترین نوع مرگ و هجرت از دنیا دانست و اظهار داشت: حرکت در مسیر شهدا، جامعه اسلامی را از مشکلات و آسیب‌ها مصون نگه می‌دارد.

وی امنیت، عزت و اقتدار جامعه اسلامی ایران را مدیون خون پاک شهدا اعلام و بیان کرد: شهدا با ایثارگری و مجاهدت در راه خدا جانفشانی کرده‌اند و شهدا با انتخاب این مسیر راه با سعادت و پر افتخار برای خود و خانواده را فراهم کرده‌اند.

شکری با بیان اینکه استان بوشهر دارای کارنامه درخشانی در عرصه شهید و شهادت است، اظهار داشت: بررسی مبارزاتی مردم استان بوشهر در ادوار مختلف تاریخی در برابر متجاوزان، استعمارگران و سلطه‌گران غربی نشان از مجاهدت مردم این دیار دارد.

وی با بیان اینکه مردم استان بوشهر برای حفاظت و صیانت از ایران و اسلام در طول تاریخ مجاهدت‌های قابل توجه و جان خود را فدا کرده‌اند، افزود: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مجاهدت یکی از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ارتقا معنویت، بصیرت و توجه به مطالبات خانواده معظم شهدا را از دیگر سیاست‌های این نهاد دانست و خاطرنشان کرد: بنیاد شهید در همه نقاط کشور برای رسیدگی به مطالبات مردم فعالیت می‌کند و خدمت به این جامعه ایثارگر افتخار کارکنان بنیاد شهید است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر