شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۹۱۳
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اقدامات دولت به ویژه در استان بوشهر باید به صورت شفاف و مستمر به جامعه منعکس شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اکبر پورات صبح پنجشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر اظهار داشت: اقدامات دولت به ویژه در استان بوشهر باید به صورت شفاف و مستمر به جامعه منعکس شود و دستگاه‌های اجرایی باید در این امر فعال عمل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین باید جلسات شورای اطلاع‌رسانی استان به صورت منظم و هدفمند برنامه ریزی و برگزار شود.

وی افزود: همچنین کارگروه رصد و پایش که وظیفه اخبار و اطلاعات و رصد را بر عهده دارد در این شورا فعال شود.

پورات ادامه داد: در همین راستا کارگروه تولید و محتوا با مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و کارگروه آموزش به ریاست روابط عمومی استانداری بوشهر ایجاد شود و هر کدام از کارگروه‌ها دستورالعمل و برنامه‌های خاص خود را اجرایی نمایند و به صورت منظم اقدامات اجرایی کارگروه‌ها را به دبیرخانه شورا انعکاس دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان می‌بایست به صورت دوره‌ای و منظم اقدامات و عملکرد خود را در قالب مصاحبه و نشست‌های رسانه‌ای منعکس و پاسخگوی جامعه رسانه‌ای و مردم باشند.

پورات با اشاره به اینکه شورای اطلاع رسانی وظیفه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی اهداف دولت در استان را برعهده دارد، اظهار کرد: با محوریت و راهبری شورای اطلاع رسانی و عملیاتی کرد این برنامه‌ها توسط مدیران و دستگاه‌های اجرایی و همراهی جامعه رسانه‌ای استان باید امید را در دل‌های مردم تقویت کرد و با گزارش‌های تحلیلی درست امید جامعه را به آینده‌ی درخشان کشور مضاعف کرده که به فرموده رهبر معظم انقلاب، حرکت و همت امیدوارانه حلال مشکلات کشور است

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر