جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۹۴۲
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در قالب جهاد تبیین نیاز است محتوای الگویی از فرهنگ ناب شهروندی ساحل‌نشینان بنادر خلیج فارس با موضوع «بوشهر، فرهنگ، ساحل» تولید و در فضای رسانه‌ای بازنشر شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری روز پنجشنبه در آئین تجلیل از آمرین به معروف و ناهیان از منکر استان بوشهر اظهار کرد: یکی از مطالبات اجتماعی که از جانب گروه‌های مختلف جامعه درخواست می‌شود، ساماندهی سواحل است.

وی افزود: از رسانه‌های انقلابی و فرهنگی انتظار می‌رود برای بهبود وضعیت نگرانی‌های ناهنجاری‌های اجتماعی و رفع اندک مشاهدات ابتذال فرهنگی، اقدام به اشاعه اعمال معروف کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اعلام این که به‌هنگام در میدان بودن، همان جهاد فرهنگی و تبیینی است، ادامه داد: اشاعه و ترویج فرهنگ اسلامی به خصوص تولیدات محتوای الگویی و فرهنگ‌ساز در حوزه‌های اجتماعی از طریق رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری ضروری است.

وی بیان کرد: نقش قرارگاه عفاف و حجاب و همچنین آمرین به معروف و ناهیان از منکر باید نقشی الگویی و در رفتار باید به‌عنوان معلم اخلاق حسنه و پایه‌گذار فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی قرار گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر عنوان کرد: مصوبات شورای فرهنگ عمومی به منزله قانون، لازم‌الاجرا است.

صفایی‌بوشهری یادآور شد: دشمن و عناصر دشمن به دنبال تحت التهاب قرار دادن عفت عمومی و فرهنگ دینی بودند و اکنون نیز تهاجمات جدید انحرافی و ابتذال را طراحی کردند که باید مطابق به نقشه بنیادین شورای فرهنگ عمومی و قرارگاه عفاف و حجاب و با همکاری عملیاتی نهادهای متولی به ریاست مجموعه استانداری بوشهر، این پیشگیری برنامه‌محور فرهنگی در عرصه عمومی در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: بانوان ایمانی و دین‌مدار بوشهری، صاحب عزت و فخر و افتخار در سطح کشور هستند.

در این آئین از ۷۰ نفر از آمرین به معروف و ناهیان از منکر استان بوشهر، خانواده معظم شهدا و تشکل‌های مردمی مطالبه‌گری در این عرصه،ت جلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر