پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عضو کمیسیون انرژی مجلس از خودداری هیأت رئیسه این کمیسیون از در دستور کار قرار نگرفتن تحفص از بنزین وارداتی انتقاد کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت  تحقیق و تفحص از بنزین وارداتی، گفت: هیأت رئیسه کمیسیون انرژی، انجام این تحقیق و تفحص را در دستورکار نمی‌گذارد.\n\nوی با انتقاد از عملکرد هیأت رئیسه در این باره خاطرنشان کرد: انجام گزارش تحقیق و تفحص از بنزین کشور می‌تواند به افزایش اعتماد مردم به دولت و حاکمیت بینجامد.
کد خبر: ۱۳۷۹۶
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

فکرشهر: عضو کمیسیون انرژی مجلس از خودداری هیأت رئیسه این کمیسیون از در دستور کار قرار نگرفتن تحفص از بنزین وارداتی انتقاد کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت  تحقیق و تفحص از بنزین وارداتی، گفت: هیأت رئیسه کمیسیون انرژی، انجام این تحقیق و تفحص را در دستورکار نمی‌گذارد.

\n\n

وی با انتقاد از عملکرد هیأت رئیسه در این باره خاطرنشان کرد: انجام گزارش تحقیق و تفحص از بنزین کشور می‌تواند به افزایش اعتماد مردم به دولت و حاکمیت بینجامد.

\n\n

به گزارش فارس، بخشی از متن تقاضای تحقیق و تفحص از واردات بنزین به این شرح بوده است: براساس اسناد موجود وزارت نفت در رسانه‌ها اعلام کرده است با واردات بنزین یورو 4 و همچنین توزیع آن در تهران و کلان شهرها، هوای این شهرها پاک شده است. لیکن طبق بررسی های اولیه، بنزین وارداتی نه تنها از استاندارد یورو 4 برخوردار نیست، بلکه در برخی موارد از موادی ترکیب و تشکیل شده است که سال هاست اجازه توزیع آن در هیچ کشوری داده نمی‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر