جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۳۸۰۸۴
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۸

فکرشهر: شورای تأمین استان تهران پس از کش و قوس‌های فراوان ورزشگاه آزادی را میزبان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان تهران اعلام کرد. این مسابقه در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر به میزبانی باشگاه پیکان از ساعت ۱۸ امروز برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، با این حال مدیریت مجموعه ورزشی آزادی صبح امروز با ارسال نامه‌ای رسمی خطاب به کشوری فرد سرپرست سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد برگزاری بازی دو تیم در تاریخ امروز به دلیل عملیات مرمت استادیوم امکان پذیر نیست!

این در حالی است که ۱۵ هزار بلیت برای حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی فروخته شده است. از سوی دیگر شورای تأمین استان تهران با ورود فوری به این ماجرا هرگونه تغییر محل بازی در فاصله چند ساعت مانده به آغاز این دیدار را غیر ممکن دانسته است و خواستار رسیدگی و نامه نگاری‌های مرتبط باشگاه پیکان به عنوان میزبان بازی با ورزشگاه آزادی شده است.

از قرار معلوم بخشی از این موضوع به عدم پرداخت پول از سوی باشگاه پیکان باز می‌گردد. همچنین نامه نگاری‌های مرتبط با برگزاری این بازی در ورزشگاه آزادی از سوی مدیران پیکان صورت نگرفته است تا عجیب‌ترین نحوه میزبانی از سوی این باشگاه در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگرانی که بدون شک پرسپولیسی هستند در هاله‌ای از ابهام باشد.

باشگاه پیکان برای برگزاری این بازی باید مبلغی معادل یک میلیارد و دویست میلیون تومان بابت برگزاری بازی و حق استفاده سازمان لیگ از تبلیغات محیطی پرداخت کند.

پیگیری‌های خبرنگار مهر، نشان می‌دهد شورای تأمین استان تهران جلسه فوری در این زمینه برگزار کرده است و هیچ‌گونه تغییری در مکان برگزاری بازی امروز رخ نداده است. بنابراین بازی دو تیم تا این لحظه ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی با حضور ۱۵ هزار نفر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر