پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۲۴۰
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

فکرشهر: فرماندار تنگستان با تاکید بر لزوم بهبود زیرساخت‌های درمانی در این شهرستان گفت: بیمارستان اهرم از ضعیف‌ترین بیمارستان‌های استان است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد لطفی صبح دوشنبه در نشست با رئیس و معاونین دانشگاه علوم‌پزشکی استان بوشهر خبر داد: دو مرکز اورژانس ۱۱۵ در آباد در بخش مرکزی و روستای بولخیر در بخش دلوار، با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در مرحله انتخاب پیمانکار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بیمارستان اهرم از ضعیف‌ترین بیمارستان‌های استان است، بیان داشت: تیم مدیریتی فعلی علوم‌پزشکی استان بوشهر، در این دو سال اخیر بهترین عملکردشان را در تنگستان داشته‌اند، اما مشکلات متعدد این بیمارستان از سال‌های گذشته به صورتی انباشته شده که نیاز به همت بیشتر و مدیریت بهتری در این حوزه هستیم.

وی با اشاره به اینکه تیم مدیریتی فعلی علوم پزشکی استان را صادق و مردمی دیده که برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: در این دو سال دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، چندین اقدام سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مانند اضافه شدن دستگاه او پی جی (opg) در بیمارستان اهرم انجام گرفته است.

لطفی تصریح کرد: بخش‌های مختلف و تجهیزات نسبتاً خوبی در بیمارستان اهرم وجود دارد که به دلیل نبود پزشک متخصص و عدم استفاده بهینه از آنان، مردم برای انجام امور درمانی خود به شهرهای هم‌جوار مراجعه می‌کنند.

مقام عالی دولت ادامه داد: با این وضعیت فعلی حوزه آموزشی و درمانی در شهرستان تنگستان، در سال‌های آینده آمارهایی مانند فرزندآوری و مرگ و میر در این شهرستان نگران کننده خواهد شد.

وی یادآور شد: احداث چند پانسیون در بیمارستان امام حسین (ع) اهرم در برنامه کاری‌مان قرار دارد، تا بتوانیم یکی از مشکلات مهم عدم حضور کافی پزشکان متخصص در این مرکز درمانی را مرتفع کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر