جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: کنگره یکصدمین سال شهادت شهید رئیسعلی دلواری ۱۲ شهریور ماه با حضور وزیر کشور در دلوارتنگستان برگزار می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فتح‌الله حقیقی با بیان اینکه ستاد برگزاری کنگره شهید رئیسعلی دلواری آغاز بکار کرده است اظهار داشت: این ستاد برنامه‌ریزی‌های مهمی برای برپایی هرچه بهتر کنگره سردار بزرگ مبارزه با استعمار تدارک دیده است.
کد خبر: ۱۳۸۲۸
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: کنگره یکصدمین سال شهادت شهید رئیسعلی دلواری ۱۲ شهریور ماه با حضور وزیر کشور در دلوارتنگستان برگزار می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فتح‌الله حقیقی با بیان اینکه ستاد برگزاری کنگره شهید رئیسعلی دلواری آغاز بکار کرده است اظهار داشت: این ستاد برنامه‌ریزی‌های مهمی برای برپایی هرچه بهتر کنگره سردار بزرگ مبارزه با استعمار تدارک دیده است.

\n\n

وی با بیان اینکه کنگره شهید رئیسعلی دلواری در دو مرحله برگزار می‌شود گفت: کنگره یکصدمین سالروز شهادت این شهید والامقام ۱۲ شهریور با سخنرانی وزیر کشور در دلوار برگزار می‌شود که دراین کنگره علاوه بر سخنرانی، برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در نظر گرفته شده است که زمان تعیین شده اجرا می‌شود.

\n\n

معاون استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری کنگره علمی شهید رئیسعلی دلواری بیان کرد: این کنگره در نیمه دوم آذرماه دربوشهر با حضور صاحب‌نظران نهضت‌های مبارزاتی و نویسندگان بزرگ کشور برگزار می‌شود.

\n\n

حقیقی افزود: برای این کنگره فراخوان مقاله داده شده است که تاکنون مقالات مهمی به دبیرخانه کنگره علمی شهید رئیسعلی دلواری ارسال شده و تا بازگشایی مراکز دانشگاهی مقالات بیشتری به این دبیرخانه ارائه می‌شود.

\n\n

وی با اشاره به نقش مهم دست اندرکاران این کنگره گفت: در برگزاری یادواره یکصدمین سال شهادت رئیسعلی دلواری برنامه‌ها و طرح‌های مهمی در حوزه‌های علمی، ورزشی و فرهنگی اجرا می‌شود که کمیته‌های این مجموعه‌ها فعال شده است.

\n\n

معاون استاندار بوشهر با قدردانی از توجه و حمایت نماینده ولی فقیه دراستان بوشهردر برگزاری این کنگره بیان کرد: استاندار بوشهر برای برپایی با شکوه این کنگره برنامه‌ریزی مهم و تاکیداتی فراوانی دارند که روند اجرایی این برنامه‌ها مطلوب است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر