سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۳۷۹
سه‌شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

فکرشهر: سرپرست فرمانداری دیلم بر تقویت زیرساخت‌های شهرستان دیلم در مقابله با بلایای طبیعی و غیر طبیعی تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد اسدی عصر سه شنبه در دیدار با رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان دیلم به مناسبت هفته هلال احمر اظهار داشت: نام جمعیت هلال احمر با ایثار و احساس مسئولیت انسان‌های شریف و با اراده‌ای گره خورده که در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین لحظات در کنار هموطنان و همنوعان خود بوده و به یاری نیازمندان و امداد طلبان می‌شتابند.

سرپرست فرمانداری دیلم خاطرنشان کرد: گرامیداشت هفته جهانی هلال احمر، فرصت ارزشمندی برای پاسداشت فرهنگ خدمت صادقانه، انسان دوستانه و داوطلبانه به مردم و تقدیر از فعالین و دست اندر کاران فرهنگ ترویج روحیه ایثارگری و نوع دوستی در جامعه است.

وی با تبریک هفته هلال احمر اظهار داشت: جمعیت هلال احمر یک نهاد فرا ملی با پروتکل‌های استاندارد بین المللی است که در زمان وقوع حوادث طبیعی و غیر طبیعی به صورت سازمان یافته با عمل به وظایف خود نقش مهمی در مدیریت بحران ایفا می‌کند.

اسدی بر تقویت زیرساخت‌های شهرستان دیلم در مقابله با بلایای طبیعی و غیر طبیعی تاکید کرد و افزود: علاوه بر آمادگی مستمر دستگاه‌های امداد رسان باید زیرساخت‌ها برای پیشگیری و کاهش خسارات و تلفات تقویت شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر