پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۴۳۸
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۳

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: پیگیر حق جوانان بومی استان بوشهر در پارس جنوبی هستیم و برای دریافت حق استان کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اکبر پورات بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر اظهار داشت: در حوزه ارزیابی عملکرد مدیران استانی به دقت رصد و بررسی لازم در حال انجام است و تیم کارشناسی در حال پایش و ارزیابی مدیران بوده که نتیجه آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: از جمله ملاک‌های ارزیابی عملکرد مدیران استانی، اقدامات جهادی و حضور در بین مردم و مردمی بودن آنان است.

وی افزود: مدیران استانی موضوع جهاد تبیین را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند و از آن غفلت نکنند، چون که دشمن همواره به دنبال درگیر کردن ذهن مردم و القای ناکارآمد جلوه دادن خدمات و اقدامات نظام جمهوری اسلامی است.

پورات گفت: مدیران و مسئولان استان بوشهر حتماً خدمات و دستاوردهایی که حاصل زحمات همه کارکنان و دستگاه‌های اجرایی است را به خوبی تبیین و اطلاع رسانی کنند، که قطعاً در امیدآفرینی و خنثی سازی نقشه‌های دشمن کارگشا خواهد بود.

رفع مشکلات کارگری در پارس جنوبی

وی بیان کرد: در حوزه کارگری و اتفاقات مرتبط با پارس جنوبی هم اقدامات خوبی صورت گرفته و کمیته‌های تخصصی برای رفع مشکلات کارگری و تاکید بر بکارگیری ظرفیت نیروهای بومی و متخصص استان شکل گرفته و جلسات منظم و مستمری با حضور استاندار بوشهر برگزار شده و تا رسیدن به نتیجه مطلوب، پیگیری این موضوع تداوم دارد و برای دریافت حق استان بوشهر کوتاه نخواهیم آمد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در حوزه امنیت با راهبردهایی که در استان بوشهر پیش گرفته شده و تعامل و هماهنگی خوب اعضای شورای تأمین، در استان شاهد آرامش و وضعیت مطلوبی هستیم و نارضایتی‌هایی هم وجود دارد که با تلاش و تمام توان دولت به کار گرفته شده است که مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع شوند.

پورات بر تقویت و حمایت از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: باید در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی از افراد توانمند و متعهد در استان بوشهر استفاده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر