چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۴۸۶
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: زیرساخت‌های کشاورزی دشتستان نوسازی و بهسازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد بنافی صبح پنجشنبه در مراسم شروع عملیات لایروبی زهکش‌های شهرستان دشتستان اظهار داشت: مردم دشتستان از دیرباز در حوزه کشاورزی فعالیت داشته‌اند.

وی اضافه کرد: زیرساخت‌هایی از گذشته در حوزه کشاورزی دشتستان فراهم شده بود ولی به خاطر برخی بی‌توجهی‌ها شبکه‌های آبیاری و زهکشی به خوبی نگهداری نشده است.

فرماندار دشتستان با تقدیر از استاندار بوشهر و نماینده دشتستان در مجلس خاطرنشان کرد: همه اراده‌ها یک جا جمع شده است تا یک کار جهادی در حوزه زهکشی‌های دشتستان را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه زه‌آب ۲ میلیون اصله نخل توسط این شبکه‌ها جمع‌آوری می‌شود افزود: لایروبی این کانال‌های زهکشی نقش مهمی را در بهبود کمیت و کیفیت کشاورزی در این منطقه خواهد داشت.

بنافی افزود: در یک بازه سه تا چهار ساله ۱۹۰ کیلومتر از شبکه‌های زهکشی شهرستان دشتستان لایروبی خواهد شد تا شاهد احیای این زیرساخت‌ها باشیم و رضایت‌مندی کشاورزان فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: شاهد یک روحیه جهادی در حوزه کشاورزی و آب استان بوشهر هستیم که با شناسایی مشکلات می‌توانیم اقدامات اساسی را برای رفع مشکلات داشته باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر