جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۴۸۷
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: استاندار بوشهر با بیان اینکه اجرای لایروبی زهکش‌های دشتستان بسیار مهم و اثرگذار است، گفت: طرح‌های تولید جلبک در پساب زهکش‌های نخیلات دشتستان اجرایی شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح پنجشنبه در مراسم شروع عملیات لایروبی زهکش‌های شبکه‌های آبیاری و زهکشی دشتستان اظهار داشت: شهید کرامت از سرداران بزرگ جنوب کشور بودند که خوشحالیم که امروز این عملیات در زادگاه این شهید آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهدا همه چیز را رها کردند و برای دفاع از انقلاب و کشور خود جان دادند تصریح کرد: شهدا به ما یاد دادند که برای خدمت به مردم از هیچ چیز حتی خود نباید دریغ کنیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه باید زنجیره ارزش در حوزه خرمای استان بوشهر ایجاد شود افزود: امروز شاهد اقدام ارزشمندی هستیم که در تولید محصول در این منطقه و پائین‌دست آن اثرگذار است.

وی با بیان اینکه اقدامات اساسی در منطقه پائین‌دست این شبکه‌ها اجرا شود، افزود: لایروبی از منطقه بصری به سمت حله باید مد نظر قرار گیرد و با همکاری شهرستان‌های مربوطه شاهد اجرا باشیم.

طرح‌های تولید جلبک در پساب زهکش‌های نخیلات دشتستان اجرایی شود

محمدی‌زاده با اشاره به ورود آب زهکش‌ها به خور مزین تاکید کرد: تولید جلبک در این منطقه مورد مطالعه قرار گرفته است و نتیجه تحقیقات بیانگر این است که از آب پساب می‌توان تولید جلبک کرد.

وی اضافه کرد: مسائل شهرستان دشتستان با نگاه جهادی در حال پیگیری است که با تلاش فرماندار دشتستان و نماینده این شهرستان در مجلس شاهد دستاوردهای خوبی هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر