جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۴۹۵
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: آموزش‌های عمومی هلال احمر در استان بوشهر افزایش یابد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اکبر پورات صبح پنجشنبه در جمع امدادگران و مدیران هلال احمر استان بوشهر اظهار داشت: هلال احمر منشأ خدمات و برکات زیادی برای نظام جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود که همواره در خط مقدم امداد رسانی در حوادث و بلایا حضور پیدا می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: اقدامات مجاهدانه این مجموعه گواهی می‌دهند که ایثارگرانه در سخت‌ترین لحظه‌ها ماندگارترین تصاویر از مجاهدت‌های هلال احمر خلق شده است.

وی افزود: هلال احمر نماد آرامش و امید است که در هر جایی حضور پیدا کردند تا حد بسیار زیادی تسکین دهنده آلام و رنج‌های مردم بوده است.

پورات گفت: هلال احمر به عنوان پیشگامان حوزه خدمت رسانی به مردم در وقایع مختلف به خوبی توانسته است به وظایف خود عمل کند که بسیار ارزشمند است.

حمایت از فعالیت‌های هلال احمر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: هلال احمر به عنوان یگان آماده و دارای نیروی انسانی مستعد و مجهز که ظرفیت‌های گسترده‌ای در حوزه مدیریت بحران دارد، همراه با تجارب ارزشمند خود بایستی تلاش کند با اولویت پیشگیری، آموزش همگانی را در سطح استان بوشهر فراگیر کند.

پورات خاطرنشان کرد: قطعاً استمرار آموزش‌های عمومی که در مدیریت کنونی هلال احمر استان بوشهر به خوبی دنبال می‌شود تا حد زیادی می‌تواند فشار و توان مدیریت این مجموعه را هنگام مدیریت بحران کم کند و تلفات و خسارات را کاهش دهد و جامعه را ایمن سازد.

وی عنوان کرد: فعالیت و تلاش‌های هلال احمر استان بوشهر در عید نوروز امسال، رزمایش‌های همدلی و کاروان سلامت که نمونه‌ای از اقدامات این مجموعه ارزشمند است، جای تقدیر و تشکر دارد و ما نیز در سطح استان حمایت‌های لازم از این سازمان را انجام خواهیم داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر