پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۵۲۰
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۶

فکرشهر: سردار حیدر سوسنی گفت: ۵ دزد با خشونت و با تفنگ یک خودرو را همراه با کالا‌های آن مسیر جم به دارالمیزان در استان فارس دزدیدند که ۳ ساعت پس از گزارش مال‌باخته و با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و چهره‌زنی دستگیر شدند.‌‌‌‌

به‌گزارش فکرشهر، فرمانده انتظامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیما گفت: شامگاه ۱۹ اردیبهشت گزارشی از یک دزدی به نیروی انتظامی استان بوشهر داده شد و یکی از شهروندان استان بوشهر که در حال رفتن به‌سمت استان فارس از مسیر جم بود اطلاع داد که در طول مسیر و در نزدیکی دارالمیزان شهرستان مهر استان فارس، ۵ دزد مسلح، خودرو و کالا‌های او که بیشتر آن پارچه بوده را دزدیده‌اند.

سردار حیدر سوسنی افزود: بی‌درنگ فرماندهی انتظامی شهرستان جم با تشکیل تیم‌های انتظامی و عملیاتی، تمامی مسیر‌ها را بستند و هنگامی که دزدان عرصه را بر خود تنگ دیدند خودرو را رها و فرار کردند.

او ادامه داد: با همکاری مال‌باخته چهره دزدان با فناوری‌های نوین شناسایی و چهره‌زنی شد و با سرعت ودر کمتر از ۳ ساعت، ۵ دزد در شهرستان جم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند و اموال و خودرو به صاحب کالا برگردانده شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین آمار داد که در طول اجرای طرح افزایش امنیت، ۷۳۱ معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر، ۶۶ نفر مالخر و خریدار اموال دزدی، ۶۲۵ دزد خرد و درشت و سابقه‌دار و ۳۷ محکوم متواری دستگیر شده‌اند.

سردار سوسنی افزود: همچنین در این طرح بیش از ۵۱۰ کیلو مواد مخدر، ۳۲ درصد اموال دزدیده‌شده از مردم معادل ۶۹۰ سرقت کشف شده است. ۷۴ فقره جرم خشن نیز امسال تاکنون کشف شده که ۹۴ درصد جرایم انجام شده است.

او با اشاره به این‌که پلیس شبانه‌روز در خدمت مردم است، گفت: برای دفاع از امنیت مردم طرح پیشگیری از سرقت به‌صورت محله‌محور با شدت در تمامی شهرستان‌ها ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر