پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۵۴۸
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

فکرشهر: رئیس هیات والیبال استان بوشهر گفت: این استان به دلیل داشتن ظرفیت های مناسب و شرایط خوب آب و هوایی در فصول پاییز و زمستان، می تواند میزبان شایسته ای برای برگزاری اردوی رده های مختلف تیم های ملی والیبال ایران قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر، حسن بازدرهوا روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در نشست اخیر با رییس فدراسیون والیبال ایران گزارشی مبنی بر فعالیت های هیات والیبال استان بوشهر ارائه و نکاتی جهت برگزاری اردوی تیم ملی دختران زیر ۱۶ سال به میزبانی استان بوشهر در جزیره خارک و با حمایت شرکت پایانه های نفتی بیان شد.

وی افزود: ظرفیت و پتانسیل های بالقوه استان بوشهر در خصوص حوزه والیبال ساحلی و همچنین شرکت های نفت و گاز و صنایع پتروشیمی استان بوشهر و جذب بالای آنان به ورزش پر طرفدار والیبال در سطح حرفه ای بسیار شایسته تقدیر است.

رئیس هیات والیبال استان بوشهر تصریح کرد: در حال حاضر این استان دارای دو تیم بسیار قوی پیکان بندر دیر و پارس جنوبی در لیگ برتر والیبال ساحلی کشور است که هر دو باشگاه آمادگی لازم و کامل جهت میزبانی رویداد های استانی، ملی و حتی بین المللی و همچنین اعزام تیم به مسابقات آسیایی و تورهای جهانی را دارند.

بازدرهوا بیان کرد:برای نخستین بار در تاریخ والیبال استان بوشهر، این استان همزمان دارای دو نماینده الماس جم و شریف برازجان در لیگ دسته یک کشور بود.

وی ادامه داد: طی ارزیابی و عملکرد کمیته آموزش فدراسیون والیبال ایران، استان بوشهر در بین ۳۱ استان کشور نسبت به جمعیت خود توانست رتبه سوم کشوری را بدست آورد که این نشان دهنده دیدگاه مثبت استان به مقوله آموزش است.

بازدرهوا عنوان کرد: در این نشست رییس فدراسیون والیبال ایران، از استان بوشهر به عنوان یکی از قطب های والیبال ساحلی ایران یاد کرد که با توجه به پتانسیل های بالقوه و همچنین شباهت بسیار زیاد آب و هوایی به کشورهای آسیای شرق و غرب آسیا، می تواند از بهترین مراکز برای برپایی اردوی تیم های ملی والیبال سالنی و ساحلی ایران به شمار رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر