شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۵۸۸
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: استقرار مخازن گازی در کنار عسلویه آسایش مردم را سلب کرده است که باید نسبت به جابجایی آن اقدام شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به فلسطینیان اظهار داشت: ارتش رژیم غاصب سه فرمانده مقاومت و خانواده‌های آنان را به شهادت رساند.

وی اضافه کرد: این عملیات با همکاری آمریکا و برخی اعراب انجام شده است چون قرار بود این سه فرمانده در مصر مذاکراتی داشته باشند. انگیزه اصلی این ترورها کاهش فشار داخلی بر دولت نتانیاهو است.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه داخل رژیم صهیونیستی به هم ریخته است و برای بقای دولت متزلزل خود این عملیات‌ها را انجام می‌دهند. حجم راکت‌های شلیک شده به مناطق صهیونیست نشین و تأثیر گذاری آن بیشتر شده است چون به پناهگاه می‌روند تلفات کمتری دارند.

وی افزود: غاصبان صهیونیستی زندگی عادی ندارند و رژیم صهیونیستی در حال نبرد با یک گروه ضعیف جبهه مقاومت است و اگر با تمام گروه‌های مقاومت مثل حزب الله حماس حشدالشعبی و انصارالله روبرو شود که همزمان حملات موشکی و پهپادی داشته باشند چه می‌کند.الان دنبال آتش بس هستند سرنوشت آنها به تمام معنا نابودی است.

هاشمی‌نژاد به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در جمع معلمان اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب درباره تربیت دانش آموزان فرمودند کار شما معلمین در درجه اول درس دادن است اما در خلال هر درس یک‌کلمه می‌گوئید که از یک ساعت سخنرانی من واعظ تاثیرش بیشتر است.

وی بیان کرد: معلمان با رفتار با کردار و با بیان خود ایمان و صلاحیت‌های انسانی را در شاگردان پرورش دهند. وظیفه تنها درس دادن نیست فرض کنید فرزند خودتان دارید پرورش می‌دهید چطور دوست دارید فرزند خودتان بهترین تربیت داشته باشد فردی خوب و متشخص باشد.

امام جمعه عسلویه افزود رهبر انقلاب فرمودند هویت ایرانی اسلامی و شخصیت ملی در فرزندان این کشور زنده کنید. اگر این هویت بود در چند ماه اخیر بعضی از دانش آموزان به خیابان‌ها نمی‌آمدند.

وی خاطرنشان کرد: این هویت ایرانی اسلامی مهم است مسئله زبان و ملیت مهم است و دانش آموز باید بداند ایرانی است ایرانی پرافتخار است و مسئله پرچم مهم است. اینها اساسی است باید این شناخت و هویت شناسی ملی در دانش آموزان زنده کنید بعضی‌ها متوجه نیستند. وظیفه و مسئولیت معلمین سنگین است باید به داد مدارس برسید

امام جمعه عسلویه هفته هلال احمر را تبریک گفت و افزود: هلال احمر شهرستان ما هم زحمت می‌کشند دو هفته است که در نماز جمعه ایستگاه دایر کرده اند. مدیر پرتلاش و جوان هلال احمر شهرستان و همکاران تلاش می‌کنند این مدیر و مدیر سابق بسیار زحمت کشیدند.

امام جمعه عسلویه با تقدیر از حضور نماینده مردم در مجلس در نماز جمعه بیان کرد: مخازن در جوار شهر عسلویه بنا بود جابجا شود که جابجایی آن هم هزینه بر و هم زمان بر است. جلساتی گرفته شد و قرار شد کارهایی انجام دهند.

وی تاکید کرد: آلودگی کشنده این مخازن را قرار بود کنترل کنند، خانواده‌هایی که نزدیک این مخازن زندگی می‌کنند آسایش ندارند و از بو وسم این آلودگی اذیت می‌شوند. مسئولین پیگیر شوند آلودگی متأثر از این مخازن در کنار شهر است و برای امنیت جانی مردم هم خطر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر